Rejestracja

Please leave these two fields as-is:
UWAGA: Prosimy o rozwiązanie prostego równania matematycznego!
zamknij

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, wyślemy Ci nowe - wystarczy skorzystać ze specjalnego formularza
Przypomnij mi hasło

Zarejestruj się
Napisano: 04 czerwca 2011

Liczba komentarzy: 0
Warsztaty CITTRU — Kampania promocyjna projektu (badawczego, edukacyjnego, wydarzenia) w internecie

Przedwakacyjnym akordem tego semestru w Szkole Promocji Nauki Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu (CITTRU) będą warsztaty dotyczące planowania i realizacji akcji promocyjnych w internecie. 14 czerwca zajęcia dla studentów i doktorantów UJ poprowadzi Szymon Szymczyk, doświadczony trener i ekspert marketingu w sieci.

Warsztaty dotyczące planowania i realizacji akcji promocyjnych w internecie odbedą się w Krakowie, 14.06.2011

Promocja nauki w internecie jest jednym z głównych trendów nowoczesnej nauki. Nie da się — będąc naukowcem, wykładowcą, organizatorem wydarzeń — nie istnieć w internecie. Środowisko akademickie coraz częściej to rozumie i podejmuje różne działania, ale problemem są często niewystarczające umiejętności. Bo w definicję biologa, polonisty lub matematyka nie jest wpisana znajomość pozycjonowania, reklamy AdWords lub mikroblogów. Rzeczywistość i konkretne korzyści powodują jednak, że taka wiedza bywa przydatna, a często niezbędna. Stąd idea tych warsztatów.

W ich trakcie, krok po kroku, uczestnicy przejdą proces tworzenia i realizacji akcji promocyjnej w sieci. A wszystko to z uwzględnieniem specyfiki promowania zagadnień naukowych i edukacyjnych.

Na warsztaty CITTRU zaprasza szczególnie doktorantów i studentów UJ.

• redagujących – naukowe blogi i profile w mediach społecznościowych,
i/lub
• zaangażowanych w projekty edukacyjne i/lub badawcze, pragnących promować swoje działania w sieci,
i/lub
• planujących akcje promocyjne dotyczących własnych osiągnięć, pasji i doświadczeń naukowych.

Program szkolenia:

1. Wstęp. Charakterystyka polskich internautów, specyfika działań promocyjnych w Internecie.
2. Kanały komunikacji w Internecie ich charakterystyka oraz możliwości promocji. Wady oraz zalety:

a. Strony www – portale, serwisy informacyjne itp.
b. Media społecznościowe (blogi, fora, mikroblogi, serwisy społecznościowe)
c. Facebook – prowadzenie fanpage, reklama d. E-mail marketing.

3. Pomiar efektów działań.
4. Przygotowywanie strategii.
5. Określanie budżetu.
6. Realizacja. Samodzielnie czy z agencją?

Szczegółowe informacje znajdują się na na stronie CITTRU i poprzez formularz tam zamieszczony można się zapisać na warsztaty.

 

image_pdfimage_print
Podziel się ze znajomymi
Skocz do formularza

Komentarze 0

Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu, napisz coś!
  1. Dodaj komentarz
    (wymagany)
    (wymagany)
    (wymagany)

    Pola oznaczone znaczkiem W są obowiązkowe. Musisz wypełnić wszystkie pola wymagane, aby dodać komentarz.
    Twój adres email, który podasz nie zostanie opublikowany z Twoim komentarzem.

    W treści komentarza dozwolone są tagi XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

do góry