Rejestracja

Please leave these two fields as-is:
UWAGA: Prosimy o rozwiązanie prostego równania matematycznego!
zamknij

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, wyślemy Ci nowe - wystarczy skorzystać ze specjalnego formularza
Przypomnij mi hasło

Zarejestruj się
Napisano: 23 sierpnia 2011

Liczba komentarzy: 0
Konteksty nowoczesnej nauki — nabór ciekawych artykułów do NIMBu i innych wydawnictw CITTRU

Popularyzacja nauki, nauka i rozrywka, nauka i media oraz nauka 2.0 to główne tematy, które Centrum Innowacji i Transferu Uniwersytetu Jagiellońskiego (CITTRU) zamierza poruszyć w w swoich wydawnictwach, planowanych na jesień 2011 i 2012 rok. Instytucja czeka na propozycje tekstów, które mogą ukazać się w NIMBie oraz innych, wydawanych przez CITTRU, materiałach. Autorzy artykułów przyjętych do publikacji otrzymają finansowe honorarium, a termin ich nadsyłania upływa 16 września 2011 roku.

Obecność nauki w Internecie, zwłaszcza w portalach społecznościowych oraz jej wzajemne interferencje z innymi mediami czy też sposoby jej popularyzacji to z pewnością bardzo istotne zagadnienia. Warto zatem wyrazić własne zdanie o nich i spróbować swoich sił w pisaniu dla CITTRU. Szczególnie zachęcamy do podjęcia wyzwania także autorów związanych z naszym portalem oraz jego czytelników.

Szczegółowe informacje o poszukiwanych artykułach, ich formie oraz tematyce znajdują się na stronach internetowych CITTRU.

CITTRU poszukuje nowych, zdolnych autorów
image_pdfimage_print
Podziel się ze znajomymi
Skocz do formularza

Komentarze 0

Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu, napisz coś!
  1. Dodaj komentarz
    (wymagany)
    (wymagany)
    (wymagany)

    Pola oznaczone znaczkiem W są obowiązkowe. Musisz wypełnić wszystkie pola wymagane, aby dodać komentarz.
    Twój adres email, który podasz nie zostanie opublikowany z Twoim komentarzem.

    W treści komentarza dozwolone są tagi XHTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

do góry