Trener personalny (osobisty) Bydgoszcz – cena – trener – trening – kurs

0

Trener osobisty Bydgoszcz – cena

Mark ma 18 lat, ledwie szesnaście lat, kiedy po raz pierwszy poszedł do klubu zdrowia z obawy, że myślał, że w pokoju będzie pełno spuchniętych, umięśnionych mężczyzn, bardzo dobrych kobiet, po których on, chudy mężczyzna, pozostanie w mniejszości. Pragnął mięśni, napiętego brzucha, a pomógł mu prywatny trener, który nauczył go chłopca, który jest leniwy, wytrwały i zna swoją cenę

  • Trener osobisty Bydgoszcz - cenaMuszę dobrze wyglądać, osiągać mięśnie lub zrzucić kilka kilogramów – ile razy usłyszymy to od innych, jednak kiedy i jak spełni się wola, marzenie?
  • W wieku 16 lat Mark zdecydował, że musi być dopasowany, energiczny i muskularny: ramiona, ramiona, brzuch, plecy, nogi.
  • Aby to zrobić, zwykle musiał się uczyć, ponieważ trzy lub cztery razy w tygodniu spotykał osobistego trenera w pobliżu gimnazjum, który nie ignorował go, jeśli się spóźniał lub odwoływał lekcję.
  • Oczywiście zdarzały się sytuacje, kiedy robiłeś sobie przerwę, na przykład, kiedy przygotowywałeś się do egzaminu z autostrady lub chodziłeś z przyjaciółmi do szkoły średniej podczas wakacji. Ogólnie jednak poważnie potraktował sport.

Trener personalny Bydgoszcz – trener

„Za każdym razem ćwiczymy dość dużo, ciężary są cięższe, cały czas pracujemy nad zupełnie różnymi częściami ciała, odpowiadającymi bicepsowi i tricepsowi (4-cztery rutyny ćwiczeń) oraz nóg i brzucha. 

W przypadku bicepsów zaczynamy od hantli 5 kg, 20 powtórzeń, a następnie poprawiamy obciążenie, jednak zmniejszamy różnorodność ćwiczeń. W ciągu tygodnia zwykle przechodzimy przez wszystkie niezbędne części ciała.

Wprowadzono tak wiele zmian w moim planie żywieniowym, że jem sześć razy dziennie i odnotowuję spożycie białka ”- mówi Mark, który musi wyglądać jak jego trener, Gábor Struve. Ulubionym mężczyzną jest trudny do rozwoju trening, a jego ramię jest szczupłe, co ma swoją cenę.

„Co ciekawe, kiedy po raz pierwszy upadłem, pomyślałem, że będę najcieńszym facetem, będzie dużo muskularnych mężczyzn i kobiet, po których poczucie mniejszości, choć wręcz przeciwnie, motywuje wielu wyrafinowanych gości . ”

Trener osobisty Bydgoszcz – trening

Gábor Struve, osobisty trener i konsultant ds. Marketingu witamin, stwierdził, że nie zaleca się decydowania o ciężkim treningu dla osób w wieku 15-szesnastu lat. Innym pytaniem jest, kiedy w ogóle rozpocząć sport, ponieważ pływanie, piłka nożna lub działalność operacyjna mogą być rozważone jak najwcześniej.Trener osobisty Bydgoszcz - trening

  1. W wieku pięciu lat zacząłem uprawiać sztuki walki, odkryłem odpowiednie części ruchowe na kung fu i dzięki temu stałem się osobistym trenerem.
  2. Gdy tylko tata przywiózł swoje przestarzałe 14-letnie dziecko do centrum fitness, aby coś z tym zrobić, ponieważ jest leniwy, nie ma wytrzymałości, nie przenosi się wystarczająco.
  3. Widziałem w człowieku, że wcale mu się nie podoba, ale kiedy powiedziałem mu, że mam 15 lat, był szczupły, uzależniony od gier komputerowych i zainteresował się.
  4. Poinstruowałem go, że nie musi tu chodzić, mogłem porozmawiać z ojcem, ale to nie było kluczowe, wolał trening, a jego wytrwałość przyniosła efekty.
  5. Razem wyszkoliliśmy do 17 roku życia. ”Co jeść, czego nie jeść?

70% posiłek, pociąg 30 szt. Rozważ to czy nie, to naprawdę klucz do sukcesu rozwoju. Gábor Struve dodatkowo stwierdził, że młodzież nie powinna być na ścisłej diecie, jednak powinna zwrócić uwagę na spożycie węglowodanów i białek.

Trener personalny Bydgoszcz – kurs

Musimy zachować ostrożność w przypadku trzech białych produktów spożywczych, soli, rafinowanej mąki i cukru, na przykład biały cukier zostanie zmieniony przez inne bezenergetyczne środki słodzące.

  • Zieloni i owoce mogą być również naszymi kumplami, jednak uważaj na zawartość cukru w ​​owocach.
  • Zjedz wszystkie nasze główne posiłki z warzywami podobnymi do sałaty, pomidorów, papryki, sezon już się zaczyna, na rynku jest świetna oferta.
  • Zamiast białego chleba spróbuj wypieków pełnoziarnistych, ich cena nie jest duża.
  • Wszystko można prześledzić od dzieciństwa, ponieważ rozwija się to, co, dlaczego, ile jemy, co kupuje rodzina – dodaje Gábor, który dodatkowo podkreśla dzienne spożycie 2 litrów płynu (przede wszystkim na bazie wody, wody mineralnej).

Najbardziej efektywne treningi dla Ciebie to własnie nasz kurs.

Trener personalny Bydgoszcz - kursTo zależy od tego, jaki jest twój cel: zwiększenie masy mięśniowej, spalanie tłuszczu i zmniejszenie masy ciała lub zwiększenie wytrzymałości.

Jeśli jesteś chudy, celem jest osiągnięcie masy mięśniowej, zacznij od mniejszej wagi, wybierz własne ćwiczenia trenera wagi z trenerem. Zapomnij o osiągnięciu bardzo ciężkiej wagi, ponieważ może to spowodować szkody, które mogą wpłynąć na twoje przyszłe wyniki sportowe. Twoje ciało wciąż ewoluuje, każda drobna rzecz może się zmienić.

Niepotrzebnie? Otyły? Upewnij się, że najpierw zwracasz uwagę na swój posiłek, a następnie możesz poruszać się z drobiazgami, z niewielkimi ciężarami, ponieważ celem jest spalanie tłuszczu. Konieczne jest włączenie treningu kardio do swojego planu. Cena prosi osobistego trenera o pomoc.Dodatkowe pomysły od twojego prywatnego osobistego trenera i na naszym kursie.

Odchudzanie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj