Trener personalny (osobisty) Katowice – trening – kurs – cena – trener

0

Trener osobisty Katowice – trening

To może być dość powszechny błąd, który najczęściej widuję u kobiet. Mnóstwo Cardio = W przypadku Mięsnego Ciała mit długo go trzymał, a do niego dołączono wiele głupich artykułów.

Trener osobisty Katowice - treningPrawda jest taka, że ​​ta forma pociągu jest odpowiednia do zrzucania ciężarów, ale kiedy jest używana sama, nie kończy się nawet na szczupłych, uciążliwych grupach mięśniowych! To niewątpliwie wymaga treningu energetycznego! Dodatkowa ilość mięśni lub więcej kalorii, które spalisz w ciągu dnia, ponieważ tkanki mięśniowe spalą kalorie.

Widziałem zbyt wiele kobiet biegających monotonnie, jednak oczekiwane wyniki nie były najlepsze, jak tego chcieli. W połączeniu z dobrze zbudowanym programem treningu energetycznego możesz uzyskać znacznie lepsze wyniki! Ekstremalna praca serca może prowadzić do budowy ciała zwanej „chudymi tłuszczami”.

Z tego powodu, podczas gdy utrata masy ciała ma miejsce, jednak jeszcze więcej i masa mięśniowa pozostaje, ponieważ nie są one wystarczająco obciążone, aby pozostać delikatne. Ćwiczenia cardio są niewątpliwie dobre i przydatne, ale nie przesadzaj i popełniaj najważniejszy błąd w związku ze zmianą składu ciała w pozytywnym kierunku, umów się z naszym trenerem osobistym!

Trener personalny Katowice – kurs

Często jestem proszony, aby nie było nudno przebywać w pokoju i robić to samo. A moja odpowiedź brzmi: dlaczego mam cały czas robić ten sam czynnik? Jest tak wiele metod szkoleniowych, metod, podziałów, praktyk i wielu innych. masz szanse, że są nieskończone!

  • Od dłuższego czasu jestem w świecie treningów i w żadnym wypadku nie czułem braku zainteresowania coachingiem. Powiedzmy też, że mamy odpowiednie informacje i kreatywność.
  • Wiele razy widzę, że są ludzie, którzy cały czas robią ten sam czynnik w pomieszczeniu i nie robią żadnych postępów.
  • Natychmiast zapytałem taką kobietę, dlaczego cały czas robi to samo i nigdy się nie nudzi. Odpowiedź brzmiała: „To jest właśnie dla mnie”… cóż, to jest opcja. Dobrze dla niego.
  • Oczywiście, jeśli chcesz poprawić, nie bądź taki zadowolony. Budowa ciała stosunkowo szybko przyzwyczaja się do określonego obciążenia, więc z czasem musi się zmieniać, aby robić postępy!
  • Zastosuj różne mezocykle, cyklizuj obciążenie, wprowadzaj nowe ćwiczenia, nowe procedury ćwiczeń, metody i tak dalej.
  • Nie zgub się w kilku programach treningowych, a zwłaszcza nie rutynowych, ponieważ Twoja motywacja gwałtownie spadnie, doradź się u naszych trenerów personalnych i wybierz nasz kurs!
  • To drugi z wcześniejszych i nie jest zbyt dobry. Jeśli trenujesz do przodu i do tyłu, spiesz się, biegnij z jednej maszyny na inną, jednak nie masz pojęcia, dlaczego możesz to robić wystarczająco szybko, nie będziesz wystarczająco zmotywowany i możesz nie chcieć robić postępów.
  • Nie wspominając już o tym, że możesz być bardziej poszkodowany, co może zniechęcić cię do ćwiczeń, jednak na pewno znowu cię przygnębi. Więc co robisz? Użyj logicznie zaprojektowanego i ustrukturyzowanego programu ćwiczeń, który pasuje do Twojej budowy ciała, stopnia sprawności i celów.

Trener personalny Katowice - kursRób to przez tygodnie, miesiące i zauważ, jak reagujesz. Nie próbuj używać każdej maszyny i techniki na każdym ćwiczeniu, ponieważ nie jest to dobry pomysł. W rzeczywistości możesz się zmieniać tu i tam, jednak zachowaj bazę na trening. Zachowaj ciągłość i ćwicz pracochłonnie! Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z profesjonalnym i doświadczonym trenerem i weź udział w naszym kursie, który ma plik z monitorem, a także regularnie ćwiczysz i to właśnie widzisz!

Trener osobisty Katowice – cena

  1. Cena jest również standardowym błędem, który pomija się po odżywianiu po treningu, mówiąc, że właśnie wypociłem różne wody, a zresztą, jeśli jem, nie jest to konieczne do treningu. I tak dalej.
  2. W rzeczywistości nie! Po ciężkim treningu lub treningu siłowym + treningu aerobowym niezbędne jest zaopatrzenie tkanek mięśniowych w odpowiednie składniki odżywcze.
  3. Oczywiście dotyczy to również tego, kto ma na celu, kiedy ćwiczyć, ile ma masy, jaki jest jego metabolizm i tak dalej. Po ćwiczeniach musimy zregenerować nasze grupy mięśniowe i do tego potrzebujemy białka, a później węglowodanów.
  4. Szczególnie ważny jest czas na trening! Czemu? W tym momencie nasza budowa ciała może wysyłać wiele aminokwasów do naszych tkanek mięśniowych (dla tych, którzy dostają je naturalnie, ale jeśli tego nie zrobisz, usunie je z naszych tkanek mięśniowych), co jest niezbędne do pracochłonnej odbudowy- pracujący mięsień.
  5. Idealnie, musisz pochłonąć szybko wchłaniający się, łatwy do strawienia koktajl mleczny o doskonałym profilu aminokwasowym w rodzaju suplementu diety. Niemniej jednak, nawet jeśli nie jest to możliwe, świat się nie zawali, ponieważ rozwiążemy go przy pomocy mocnych posiłków.
  6. To prawda, że ​​suplement diety jest pod pewnymi względami szybszy i bardziej sensowny. Jest wiele rzeczy, które można by napisać o wkładach treningowych, ale nie zamierzam wchodzić w element.
  7. Chodzi o to, że po treningu potrzebujesz dobrze przyswajalnego białka i węglowodanów. Nie ma żadnych ogólnych wskazówek na temat tego, jak ogromna musi to być, ponieważ, jak napisałem powyżej, wiele rzeczy na to wpływa.

Trener osobisty Katowice - cenaTo prawda, że ​​suplement diety jest pod pewnymi względami szybszy i bardziej sensowny. Jest wiele rzeczy, które można by napisać na temat wkładów do ćwiczeń podporządkowanych, jednak nie zamierzam wchodzić tutaj w element.

Chodzi o to, że po treningu potrzebujesz dobrze przyswajalnego białka, a na pewno węglowodanów. Nie ma żadnej podstawowej porady na temat tego, jak gigantyczny musi być, ponieważ, jak napisałem powyżej, istnieje wiele rzeczy, które mają na to wpływ.

To prawda, że ​​suplement diety jest pod pewnymi względami szybszy, cena jest mniejsza i bardziej sensowny. Jest wiele rzeczy, które można napisać na temat uzupełnień do publikowania i treningu, ale nie zamierzam wchodzić tutaj w element.

Chodzi o to, że po treningu potrzebujesz dobrze przyswajalnego białka, a na pewno węglowodanów. Nie ma powszechnej porady na temat tego, jak duże powinno to być, ponieważ, jak napisałem powyżej, istnieją różne rzeczy, które mają na to wpływ.

Trener osobisty Katowice – trener

Obecnie czuję, że wiele osób wie, że jeśli celem jest uzyskanie szczupłej, muskularnej budowy ciała, wtedy soki naprawdę muszą zostać wyeliminowane z diety! Teraz wiele osób twierdzi, że jednak owoce są zdrowe. To prawda, ale przejadanie się nie jest częścią diety odchudzającej, ponieważ jest wypełniona cukrem! Pewnie. Z cukrem.

Trener osobisty Katowice - trenerPoza tym soki w sklepach zawierają dodatkowo różne leki, których nasz organizm nie chce, na przykład. wzmacniacze zapasów, barwniki syntetyczne, konserwanty, stabilizatory, emulgatory i tak dalej. .

  • Większość tych towarów ma nadmierną energię i zawiera dość dużo fruktozy (cukru owocowego), która jest w dużej mierze wymagalna w przypadku problemów z wagą, ponieważ o wiele łatwiej jest sprzedawać ją jako tłuszcz do budowy ciała. Nadmierne ilości cukru wydzielają więcej insuliny, co może powodować insulinooporność, gdy jest spożywane często przez dłuższy czas. Jest to, jak wiemy, znak rozpoznawczy cukrzycy typu
  • Świeżo wyciskane soki są jednak zdrowsze niż ich odpowiedniki w pudełku i zawierają wszystkie błonnik, witaminy i enzymy, które wspomagają ich trawienie i wspierają układ odpornościowy. Nie oznacza to, że nie możesz jeść 1-2 owoców, jednak nie zalecam spożywania ich w dużych ilościach regularnie, jeśli wybieramy bujną sylwetkę w pokoju. W niektórych sytuacjach możesz dopasować owoce do swojej diety, ale zostaw soki na półkach sprzedawców!

W niektórych przypadkach będziesz mógł dopasować owoce do swojego planu odchudzania, ale zostaw soki w szafkach detalistów!

Świeżo wyciskane soki są nadal zdrowsze niż ich odpowiedniki w pudełku i zawierają wszystkie błonnik, składniki odżywcze i enzymy, które pomagają w trawieniu i wspierają układ odpornościowy. 

Nie oznacza to, że nigdy nie możesz zjeść 1-2 owoców, jednak nie sugeruję, aby jeść je wielokrotnie w dużych porcjach, jeśli wybieramy bujną sylwetkę w pokoju. W niektórych przypadkach możesz dopasować owoce do swojego planu żywieniowego, jednak odejdź od soków na półkach sprzedawców detalicznych!

Odchudzanie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj